בעיר טינסל, זה דבר נפוץ ששמע על נישואים ממהרים ואחריו ג’רזי בורוסיה מנשנגלדבך הודעת תינוקות. הדבר הלא שכיח הוא להיכנס להריון לפני הנישואין. כן, חדשות הריון לפני שהנישואין משתמעות להיות מוסתרות. והדרך היחידה הטובה ביותר לעשות זאת היא להתחתן בחיפזון ובהמשך להודיע על בליטת התינוק.
שחקנית בוליווד שנכנסה להריון לפני הנישואין
בואו נמצא על הסלבריטאים בהריון לפני הנישואין.

סרידוי
סרט שובר הקופות מר הודו כוכב סרידוי כבר היה בהריון שבעה חודשים עם הילד של בוני קאפור לפני שהתחתנה איתו. היא הדוגמה האידיאלית לשחקנית בוליווד שנכנסה להריון לפני הנישואין.
ובכן, סרידוי ילדה את בתה ג’נבי כמה חודשים לאחר שהתחתנה עם בוני בשנת 1996. אבל החלק הטוב ביותר הוא שסרידוי הייתה השחקנית היחידה שהכירה באמהות שלה לפני הנישואין. נראה שהיא עשויה מפלדה כדי לעשות את זה!

סריקה
הקסם הירוק-עיניים היה לא רק חטק כשדאגה לקטוף תפקידים, אבל היא הייתה אחת שהתחתנה עם גבר נשוי וגרוש כבר כמאל חסן. התוצאה של מערכת היחסים החיה שלהם הייתה ילדם הראשון שרוטי חסן. האם זו הייתה סאדמה זו של ג’רזי אברטון כמאל? לא, כפי שקרה כך שגם סריקה וגם כמאל קשרו את הקשר הרבה יותר מאוחר יותר מה שהוביל ללידת ילדם השני אקשארה חסן. כפי שהיה לגורל, סריקה וקמאל נפרדו דרכים כשקמאל רימה את סריקה. יוצא דופן הוא החיים כאשר שחקנית בוליווד בהריון לפני הנישואין.

נינה גופטה
אנו מכירים אותה כאמן משובח על צלולואיד ואנחנו מכירים את ויויאן ריצ’רדס כקריקטור משובח. כובעים לנינה שקיבלה החלטה נועזת לפני 27 שנה להפוך להורה לא רווח לבתה, המסבה גופטה הידועה!

אמריטה ארורה
ובכן יום אחד בסדר, אחותה של מליקה ארורה אמריטה שברה את הידיעה שהיא מתחתנת. הסיפור הפנימי הוא שאמריטה ראתה את איש העסקים, שייקל לאדק והתוצאה הטבעית הייתה הריון אמריטה. זה היה עניין של זמן כששניהם התחתנו אחד עם השני, אבל זה קרה בזמן שהם היו רווקים.
[קרא גם: תמונות חדר כושר של שחקנית בוליווד]

מהימה צ’אודרי
בשנת 2006 התחתן מהימה התחתן עם בובי מוכרג’י בטקס חתונה פרטי. על פי הדיווחים היא סחבה באותה תקופה. למרות שהיו לה סדרה של עניינים ומערכות יחסים, היא שמרה על הריונה לפני הנישואין תחת עטיפות.

קונקונה סן שארמה
קונקונה היקרה שלנו, בתו של הקולנוען אפרנה סן, היא שחקנית מוערכת. קונקונה היה מאוהב בכוכב הקולנוע רנביר שורי. עכשיו לא היינו רוצים להציץ לחיים הפרטיים של מישהו, נכון? אז הם קשרו את הקשר בשנת 2010 ועד מהרה ג’רזי נבחרת נבחרת קוריאה בכדורגל הודיעו שהם בדרך המשפחתית. בתחילת 2011 הם הפכו להורים מאושרים של ילד תינוק, הרון. עצוב לדעת שהזוג נפרד והלך בדרכם.

אנושקה שנקר
שהיא בתו של PT המנוח. רבי שנקר אינו חדשות. אבל מה שעשוי להיות חריף מספיק לדעת הוא שהסיטאריסט, אנושקה נכנסו להריון לפני הנישואין בזמן שהיא יצאה עם ג’ו רייט שהיה קולנוען בריטי.
[קרא גם: תחביבי סלבריטאים]
באוגוסט 2010 הגה אנושקה והיה לו ילד, זובין שנקר. חודש לאחר מכן גם היא וגם ג’ו התחתנו.

וינה מליק
זוכר את התינוק הפקיסטני הזה שעבורו הועבר תזמוני המופע הגדול של ביג בוס מהשעה 21 בערב לחריץ החדש בשעה 23:00 בגלל הרומן והסצינות המפוארות שלה עם המשתתפת עמיתו אשמיט פאטל?
הבאזז החדש ביותר הוא שווינה הייתה בהריון לפני הנישואין עם איש העסקים מבוסס דובאי. ואילו על פי דיווחים אחרים ילד האהבה היה תוצאת הרומן שלה עם החבר לשעבר שלה.
בכל אופן עכשיו כשהיא התחתנה ומסירה תינוקות, הבלבול כלפי מיהו האבא האמיתי עשוי להתממש בזמן.

[SC: בינוני]
רשימת ידוענים הוליוודיים בהריון לפני הנישואין
ניקול ריצ’י
דברים כמו שחקנית הוליוודית בהריון לפני הנישואין הם כלל שכיח. באוגוסט 2007 הודיעה החברתי המתרחשת ניקול ריצ’י בתוכנית טלוויזיה שהיא הייתה בדרך המשפחתית. בשנת 2008, אהובתה מזמן ג’ואל מאדן והיא קיבלה את בירכה את ילדם הראשון, הארלו. בדצמבר 2010 שניהם נתקלו רשמית.

ג’סיקה אלבה
התינוקת הסקסית ג’סיקה קשרה את הקשר עם מפיק הסרטים ההוליוודי קאש וורן במאי 2009. חודש לאחר מכן ביוני, כלומר הם הפכו להורים מאושרים.

[קרא גם: Selfies הטוב ביותר של בוליווד]
ג’ניפר גארנר
ביוני 2005, ג’יי גרנר ובן אפלק קשרו את הקשר, גם זה בטקס פרטי. הנישואין הוחזקו בסוד כה מקרוב שאפילו הוריהם לא השתתפו בחתונה. מתישהו בדצמבר לאחר חצי שנה, ג’ניפר ילדה את התינוק הראשון שלהם שכינה את ויולט. נכון להיום, לזוג יש שלושה ילדים.

גווינת ‘פאלטרו
נראה שהשחקנית ההוליוודית פאלטרו והזמרת הראשית של קולדפליי, כריס מרטין, לא יכלו לכלול את הורמוני האהבה שלהם. זו הסיבה שפאלטרו הפך לטרגי עם ילדו הראשון רק חמישה חודשים לאחר שקשרו את הקשר בחיפזון בדצמבר 2003. oנלי יומיים לפני הטקס בו הודיעו בני הזוג שהם עומדים לקשור את הקשר.

ספר לנו את השקפותיך על הסלבריטאים והנערות הרגילות שהולכות בדרך ההיריון לפני הנישואין. האם זו אופנה אופנה או עניין אינדיבידואלי?