נקבוביות משמעותיות על הפנים שלך הן תועבה. הם נראים מכוערים והם בטוחים שסימן ירייה לכך שהעור שלך מראה סימני הזדקנות. אף אחד לא באמת אוהב נקבוביות פתוחות ובשלב מסוים או אחר בחייהן, נשים יתמודדו עם בעיית הנקבוביות הפתוחות. אבל כולם יודעים שקשה להיפטר נקבוביות פתוחות וללא משטר טיפוח לעור ראוי, גם לא תוכל לכווץ את הגדלים שלהם. בכל מקרה, ניסיון להקטין את גודל הנקבוביות שלך ייקח זמן ומה אם יש לך מסיבה הלילה? איך תסתיר את החורים הגדולים האלה!? וייל, זה המקום בו המאמר הקצר שלנו נוגע להצלתך. אספנו כמה מהאיפור הטוב ביותר לנקבוביות פתוחות. המשך לקרוא כדי לדעת הצעות וטריקים בהסתרת הנקבוביות הללו.
[קרא גם: כיצד להיפטר מנקבוביות על הפנים]

מקור: איפור מילוי xovain.compore
עכשיו זה משהו שלא היית שומע קודם. איפור מילוי נקבוביות- אתה תוהה בקול רם. ובכן, למעשה מדובר במושיע חיים די ואם אתם מגדלים מעט זקנים ואתה מרגיש שהעור שלך מסלק את פגעי הגיל (קרא נקבוביות משמעותיות), אתה צריך בהחלט להצטייד באיפור מינימזר נקבוביות. מה ג’רזי פיורנטינה שהצינורות הקטנים האלה עושים זה שהם ייצרו סרט של קרם מעל עורכם ויפחיתו את המראה כמו גם את גודל הנקבוביות.
כעת ישנם סוגים שונים של איפור זמינים להפחתת הנקבוביות שלך. אספנו את האיפור הטוב ביותר עבור נקבוביות פתוחות שאינן זמינות בקלות רק אלא גם יכולות להתאים לתקציבים של כולם!
מקור: ellesees.netthere הן שתי קטגוריות עיקריות של איפור העומדות לרשות הנקבוביות שלך. הראשון הוא קונסילר נקבוביות והשני הוא בסיס נקבוביות. ישנם גם מוצרים אחרים זמינים, אך שני אלה מפותחים באופן ספציפי כדי לטפל בנקבוביות הגדולות. למותר לציין שאם אתה מאוד מעוניין להשתמש באיפור כדי להקטין את גודל הנקבוביות שלך, היינו מציעים להשקיע בקונסילרים וביסודות המפותחים במיוחד כדי להתרכז בנקבוביות.

קונסילרים נקבוביים
קונסילרים נקבוביים זמינים בגוונים ג’רזי סאות’המפטון שקופים או שונים כדי להתאים לגוון העור שלך. בדרך כלל הם מכסים את החללים בעורכם בכדי לגרום לו להיראות חלק ונטול נקבוביות. אך חיוני לציין כי סתימת הנקבוביות שלך עם קונסילר היא רעיון טוב רק לעת עתה, אך כאשר זה נוגע בעלת עור ברור ונטול פגמים, וודא שאתה מסיר את הקונסילר בסוף היום.
התבונן בשניים מהקונסילרים הנקבוביים הטובים ביותר שקיימים ג’רזי ברייטון אנד הוב אלביון כעת בשוק:

Larenim Invisi Pore Concealer:
זה מגיע בצורה של סיר ומינרלים רופפים. הם זמינים בשני גוונים עיקריים אור ובינוני עד חשוך. הסיר מגיע עם מברשת קונסילר ואתה צפוי לאבק את האבקה על הפנים שלך למראה נטול נקבוביות ומט.

מקור: Amazon.com הגוון הראשון הזה:
מקור: evitamins.com ו- השני:

קרן נטולת משקל של NARS כל היום:
הכיסוי שהוא נותן הוא בינוני, אך הפיגמנטים הזהב והירוק בבסיס מתמרן כיצד האור נופל על העור וגורם לעור להיראות אכן זוהר מאוד. עור בהיר ועוד הרבה יותר הוא תוצאה של בסיס זה.
מקור: Blogspot.com [SC: בינוני]
שירות זיקוק נקבוביות איפור מושלם מיידי:
בסיס מימון מחדש של נקבוביות מדהים, יסוד זה לא רק מצמצם את גודל הנקבוביות, אלא הוא גם מעניק לעור מראה ללא רבב. בנוסף זה משקל קל מאוד!
מקור: macysassets.com/so אלה הם הבחירות הטובות ביותר. הודע לנו בתגובות אם אתה משתמש באחת מהן!